Od 2005 roku - wraz z powstaniem Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej - nastąpił w polskim kinie renesans historii. Rodzime kino o historii stało się podstawą nowej narracji tożsamościowej i jednym z najważniejszych narzędzi odpowiedzialnych za budowę określonego obrazu przeszłości. Filmy nierzadko stanowią nie tylko reprezentację przeszłych wydarzeń, ale również - za ich pośrednictwem - komentarz do...
Gdy piszesz, myśl o ludziach. To się opłaca!
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem...
Szanowny Czytelniku!
Oddajemy w Twoje ręce książkę szczególną - i nie jest to slogan marketingowy.
Ta książka jest szczególna na naszym rynku, bo jej dwa wcześniejsze wydania sprzedały się w nakładzie ponad 40 000 egzemplarzy, co w polskich warunkach jest niezwykle dobrym wynikiem dla poradnika biznesowego.
Ta książka jest szczególna, bo w badaniach Think Tank „Biznesowe Bestsellery Dwudziestolecia”...
Sprawdzone recepty na to, by stale podkręcać kreatywność, nie zabijać jej biurokracją i uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jej zagrozić.
Kreatywność S.A. to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte na kreatywności, oraz dla tych, którzy poprzez odrzucenie konwencji chcą usprawniać procesy w firmie. To także wgląd za kulisy zarządzania...
Znaj(dź) swojego klienta
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności...
Na początku było słowo
Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien...
Aby sprowadzić awarie, braki i nieplanowaną obsługę do absolutnego minimum, warto wprowadzić w swojej firmie Totalne Zarządzanie Utrzymaniem Ruchu (TPM).
Uzyskanie upragnionego awansu na stanowisko menedżera jest o wiele prostsze niż sprostanie wymaganiom, jakie wiążą się z kierowaniem ludźmi. Dobrze zarządzany zespół zawsze osiąga lepsze wyniki niż człowiek działający w pojedynkę. Złe zarządzanie zespołem zaś jest szybką ścieżką do spektakularnej porażki. Wybór stylu kierowania ludźmi nie należy do łatwych, wymaga wiedzy, doświadczenia, sporego dystansu...
Alex miał poślubić Rachel Holt i tym samym przejąć zarządzanie rodzinną firmą. Tak było ustalone od lat. Jednak w dniu ślubu Rachel uciekła z innym mężczyzną. Lena Holt, młodsza siostra Rachel, od zawsze zakochana w Aleksie, proponuje, że to ona go poślubi. Alex zgadza się, bo zależy mu przede wszystkim na firmie. Nie wie, jak pełne niespodzianek okaże się małżeństwo z Leną…
Rejestracja to pierwsze miejsce, z którym ma kontakt pacjent zwracający się o pomoc. To od sposobu organizacji pracy rejestracji, jakości obsługi i nastawienia osób tam zatrudnionych zależy wizerunek przychodni, budowany na wrażeniach pacjenta. Warto zatem wdrożyć taki system pracy w rejestracji, który umożliwi sprawne zarządzanie zadaniami jednostki. W e-booku omówiono ważne zagadnienia prawne, istotne...