Audiobook o personal brandingu!
Skończyły się czasy mecenasów. Wszechobecny wyścig chomików (bo już nawet nie szczurów…) oraz skupienie na własnym nosie powoduje, że bardziej prawdziwe niż kiedykolwiek wcześniej stało się porzekadło: jeśli umiesz liczyć, licz na siebie. Maciej Dutko (ze wstępu)
To książka dla młodych i mniej młodych, którzy chcą zaistnieć, budując swoją osobistą markę....
Poczucie Własnej Wartości - jest to indywidualna ocena, która decyduje o tym, co czujemy i myślimy na temat swojego prawa do istnienia w świecie i do wyrażania bez obaw swojej osobowości. Poczucie Własnej Wartości może być niskie lub wysokie - wynika z naszych przekonań o sobie. Ocena siebie może być prawdziwa lub fałszywa. Najczęściej człowiek ocenia siebie poniżej swoich możliwości.
To z Twojej...
Masz przed sobą zestaw nagrań wchodzących w skład "eL System - Antystres" , a dobranych pod kątem poradzenia sobie ze stresem przed samym egzaminem. Ta oferta skierowana jest do Ciebie, jeśli
nie rozpoczynałeś lub nie rozpoczynałaś nauki jazdy z "eL System - Antystres"
czujesz niepokój przed egzaminem
chcesz zwiększyć swoją psychiczną odporność na egzaminie praktycznym na prawo jazdy
W...
"Zapraszam Cię do lektury pierwszego w Polsce e-booka, który powstał z pasji do prasowania kwiatów. To nie tylko zbiór praktycznych wskazówek, lecz także owoc mojej fascynacji tą sztuką oraz poświęconego czasu na zgłębianie jej tajników i zdobywanie praktycznych umiejętności, którymi chcę się z Tobą podzielić. Kilkadziesiąt Par Młodych powierzyło mi swoje bukiety ślubne w zaufaniu, bym zatrzymała ich...
e L System ANTYSTRES to KOMPLETNY ZESTAW do treningu mentalnego i psychicznego dla osób przygotowujących się do egzaminu na PRAWO JAZDY kat. B.
"eL System - Antystres" wypełnia lukę w obecnym systemie kształcenia przyszłych kierowców, jaką jest BRAK EDUKACJI w zakresie nabycia umiejętności radzenia sobie ze stresem (nie tylko na egzaminie na prawo jazdy).
Większość porad, które znajdziesz w Internecie,...
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem?
Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz...
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz
Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....