Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Logo

Czytaj Nas
Audiobooki , Ebooki , E-prasa

główne menu

sztuka komunikacji

  • Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie - audiobook

    Data dostępności: 14.06.2022

    Data publikacji: 14.06.2022

    Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki. Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 59,90 53,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty - ebook

    Data dostępności: 22.12.2020

    Data publikacji: 22.12.2020

    Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: eksploracyjne - służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii public relations eksplikacyjne - a więc wyjaśniające główne wątki w debatach wokół teorii doskonałego public relations oraz prognostyczne - czyli stanowiące...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Jak rozmawiać z furiatami. Techniki, ćwiczenia, strategie - ebook

    Data dostępności: 07.10.2020

    Data publikacji: 07.10.2020

    Nie oszukujmy się - wszyscy znamy ludzi, którzy często lub tylko czasami zachowują się irracjonalnie. Niezależnie od tego, jak bardzo staramy, nic nie działa. Co więc można zrobić? Jak rozmawiać z kimś, kto sam się nie kontroluje? Co zrobić ze współmałżonkiem, który wrzeszczy, nastolatkiem, który trzaska drzwiami i zamyka się w pokoju, szefem, który cię upokarza, albo mądralą, który doprowadza cię...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 36,90 33,21 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    Ocena: 5
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Raport o stanie edukacji muzealnej. Suplement. Część 1 - ebook

    Raport o stanie edukacji muzealnej. Suplement. Część 1 - ebook

    Data dostępności: 19.08.2023

    Data publikacji: 19.08.2023

    Tom pierwszy składa się z wypowiedzi pracowników muzeów w Polsce na temat edukacji muzealnej. Część pierwsza to zapis dyskusji środowiska edukatorów muzealnych, w której ogniskują się główne problemy przed jakimi w praktyce stają osoby zajmujące się edukacją muzealną. Stanowi ona efekt seminariów problemowych poświęconych muzeom i edukacji zorganizowanych przez Forum Edukatorów Muzealnych w 2012 roku....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 15,00 13,50 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Raport o stanie edukacji muzealnej. Suplement. Część 2 - ebook

    Raport o stanie edukacji muzealnej. Suplement. Część 2 - ebook

    Data dostępności: 19.08.2023

    Data publikacji: 19.08.2023

    Tom pierwszy składa się z wypowiedzi pracowników muzeów w Polsce na temat edukacji muzealnej. Część pierwsza to zapis dyskusji środowiska edukatorów muzealnych, w której ogniskują się główne problemy przed jakimi w praktyce stają osoby zajmujące się edukacją muzealną. Stanowi ona efekt seminariów problemowych poświęconych muzeom i edukacji zorganizowanych przez Forum Edukatorów Muzealnych w 2012 roku....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 15,00 13,50 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów - audiobook

    Data dostępności: 30.10.2020

    Data publikacji: 30.10.2020

    Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zro­bić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 35,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów - ebook

    Data dostępności: 30.10.2020

    Data publikacji: 30.10.2020

    Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zro­bić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 35,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Anna O
  2. 2.Syndrom oszusta. Jak nie podkopywać wiary we własne możliwości
  3. 3.Szkoła w czasach AI. Jak przygotować dzieci na wyzwania jutra
  4. 4.Six Sigma dla menedżerów. Jak za pomocą liczb, danych i faktów usprawnić procesy i zmienić kulturę organizacyjną
  5. 5.W słońcu Bora Bora
  6. 6.Sztuka uwodzenia
  7. 7.Norwegian Wood
  8. 8.Na południe od granicy, na zachód od słońca
  9. 9.Kafka nad morzem
  10. 10.Im mroczniej, tym lepiej

Najchętniej kupowane

  1. 1.Nowa Fantastyka
  2. 2.Berdo
  3. 3.Dziennik Gazeta Prawna
  4. 4.Sport
  5. 5.Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
  6. 6.Przegląd Sportowy
  7. 7.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  8. 8.Tygodnik Do Rzeczy
  9. 9.Tygodnik Powszechny
  10. 10.Plus Minus