Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Logo

Czytaj Nas
Audiobooki , Ebooki , E-prasa

główne menu

Nowości SQN Dom Horroru Helion
Partner nexto

social

  • Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów - ebook

    Data publikacji: 14.10.2018

    Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia - krok po kroku - jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 47,00 44,65 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Content Marketing i Social Media - ebook

    Data publikacji: 12.04.2018

    Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia - krok po kroku - jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 47,00 44,65 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    Ocena: 5
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II - audiobook

    Data publikacji: 15.01.2020

    Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające...

    TANIEJ 40 %
    Cena: 39,90 23,94 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Rewolucja social media - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Rewolucja social media - audiobook

    Data publikacji: 08.05.2013

    Rewolucja, która sprzyja przystosowanym! Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych , prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta....

    TANIEJ 40 %
    Cena: 29,90 17,94 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone - audiobook

    Data publikacji: 15.01.2020

    Ty plus inni ludzie Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona - jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus - czyli Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także - ni mniej, ni więcej - ludzie. Nie aplikacje, nie narzędzia do ustawiania reklam, nie słodkie kotki ani równie słodkie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 37,90 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Al-Gahiz and his theory of social communication - ebook

    Data publikacji: 01.09.2014

    Al-Ğāhiz, an Arabic scientist of the 9th century, belongs to the thinkers whose participation in and contribution to the development of the world science has not been recognized and appreciated. The great erudite and author of numerous works in various areas formulated, among others, the theory of social communication which may be compared to the late 20th century Mikhail Bakhtin’s theory of...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 27,00 25,65 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Uwiedź klienta. Marketing w Social Mediach. - ebook

    Data publikacji: 13.01.2020

    Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzeba”. W praktyce jednak - wiele osób nie ma pojęcia jak się do tego zabrać i stosuje porady od przypadkowych osób, którym wydaje się, że umieją robić to dobrze. Tylko na końcu...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 47,00 44,65 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • The Jewish Community: Authority and Social Control in Poznan and Swarzedz 1650-1793 - ebook

    Data publikacji: 02.03.2015

    "Książka - napisana przede wszystkim na podstawie źródeł żydowskich, przeważnie w języku hebrajskim - stanowi cenny wkład w badania nad dziejami Żydów w Polsce. Na przykładzie gmin w Poznaniu i Swarzędzu pokazuje mechanizmy funkcjonowania i politykę władz gminy żydowskiej w epoce nowożytnej w okresie między zakończeniem wojen szwedzkich a schyłkiem Rzeczypospolitej. Szczegółowy opis oraz analiza struktury...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 19,00 18,05 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego - ebook

    Data publikacji: 10.02.2016

    Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców? Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko? Co się stało w momencie wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu? Czy zawsze umiesz bezbłędnie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 19,00 18,05 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Mainstream - ebook

    Data publikacji: 20.04.2018

    Mainstream. Social porn horror. Przerażająca historia młodego małżeństwa i ich dwumiesięcznej córeczki. Maciej jest początkującym ambitnym pisarzem i redaktorem lokalnej gazety. Klara jest jego żoną i matką dwumiesięcznej Sary. Po narodzinach dziecka małżeństwo przeżywa kryzys. W dodatku pewnego dnia Maciej dostaje e-mail ze zdjęciami nagiej żony. Kiedy rodzina wyjeżdża na Boże Narodzenie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 25,00 23,75 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1. To My Kibice
  2. 2.Party. Życie gwiazd!
  3. 3.Super Express
  4. 4.Dziennik Wschodni
  5. 5.Nowiny Sokólskie
  6. 6.Nowości Dziennik Toruński
  7. 7.Express Bydgoski
  8. 8.Gazeta Polska Codziennie
  9. 9.Przegląd
  10. 10.Echo Dnia - Radomskie

Najchętniej kupowane

  1. 1.Tygodnik Do Rzeczy
  2. 2.Przegląd Sportowy
  3. 3.Tygodnik Powszechny
  4. 4.Twój STYL
  5. 5.Newsweek Polska
  6. 6.Auto Świat
  7. 7.Plus Minus
  8. 8.Ekstradycja
  9. 9.Sport
  10. 10.Polityka