Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Logo

Czytaj Nas
Audiobooki , Ebooki , E-prasa

główne menu

Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone - audiobook

: Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone - audiobook

Kliknij aby powiększyć

Odtwórz fragment:

Audio Player
OkładkaOpinie o produkcie
49,00 29,40 zł (zawiera 5 % VAT)

  • MP3 (znak wodny)

Anna Miotk 

Anna Miotk 

11.01.2021

11.01.2021

polski

5 godz. 24 min.

Onepress

978-83-283-7072-2

Opis:

Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie.

Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają na taką okazję. Aby się wyżyć. Dowalić. Zgrillować markę czy firmę, która popełniła błąd. Czasem mały, czasem większy, ale przecież niecelowy - potknięcia się zdarzają. Tylko ten się nie myli, kto nic nie robi. Niestety, social media nie wybaczają. One z tego żyją. A z nich inspirację czerpią dziennikarze, gotowi w nieskończoność podgrzewać atmosferę porażki wokół firmy, która nie dość szybko albo niewystarczająco mocno zareagowała na kryzys w mediach społecznościowych.

Czy zatem warto w ogóle jeszcze prowadzić profil na Facebooku? A może lepiej się wycofać do swojskiego offline?

Mimo wszystko - warto! Po pierwsze dlatego, że media społecznościowe to wciąż bardzo skuteczne narzędzie służące komunikacji z klientem i nawiązywaniu nowych, biznesowo korzystnych kontaktów. Po drugie to narzędzie obowiązkowe, ponieważ odbiorcy zwyczajnie oczekują, że ich ulubiona marka będzie tam obecna. Oczywiście, by uczestniczyć w życiu online, nie zwariować i nie ponieść porażki, trzeba wyznaczyć sobie pewne granice, wypracować rozwiązania na wypadek sytuacji kryzysowej, stale się uczyć, by nadążać za zmianami, które są jedyną pewną rzeczą w tym środowisku. Warto korzystać z przykładów sukcesu firm, organizacji i instytucji publicznych - także tych, których historie przytoczono w tej książce. Skok do oceanu social mediów to nie wybór, lecz konieczność dla większości dzisiejszych przedsiębiorstw. A skoro tak, to dobrze jest zawczasu nauczyć się w nim pływać...

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone - audiobook
Forma zakupuCena

Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone - audiobook

49,00 29,40 zł (zawiera 5 % VAT)
    • MP3 (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
  2. 2.Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
  3. 3.UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych
  4. 4.Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone
  5. 5.Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko
  6. 6.Dla krwi i pieniędzy. Miliarderzy, biotechnologia i poszukiwania leku, który przyniesie fortunę
  7. 7.#AgileKtóryDziała. Pracuj zwinnie i skutecznie
  8. 8.Jak inwestować swoje pieniądze

Najchętniej kupowane

  1. 1.Strategia błękitnego oceanu wydanie rozszerzone
  2. 2.Co chce wiedzieć klient?
  3. 3.Zero to One
  4. 4.Szef wymagający i wyrozumiały
  5. 5.Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie
  6. 6.Proste prawdy o przywództwie
  7. 7.Techniki sprzedaży zdalnej. Jak działając "na odległość" osiągać sukcesy sprzedażowe
  8. 8.Nie bój się błądzić
  9. 9.7 nawyków skutecznego działania. Wydanie jubileuszowe
  10. 10.Motywacje lidera