Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Logo

Czytaj Nas
Audiobooki , Ebooki , E-prasa

główne menu

pomorskiego

  • Wizerunek wiedźmy w piśmiennictwie staropolskim XVI i XVII wieku - ebook

    Wizerunek wiedźmy w piśmiennictwie staropolskim XVI i XVII wieku - ebook

    Data dostępności: 14.03.2023

    Data publikacji: 14.03.2023

    Tematyka czarownic jest dość często rozpatrywana przez historyków, antropologów i kulturoznawców. Do tej pory znacznie mniej uwagi poświęcali jej badacze literatury. Książka Wizerunek wiedźmy w piśmiennictwie staropolskim XVI i XVII wieku jest pierwszą na polskim rynku literaturoznawczą monografią w pełni poświęconą konstruktowi czarownicy w tekstach I Rzeczpospolitej. Wspomniane w tytule stulecia...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 27,00 24,30 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Piernikajki, czyli toruńskie piernikowe bajki (niekoniecznie dla najmłodszych) - ebook

    Data dostępności: 28.01.2019

    Data publikacji: 28.01.2019

    Co mają ze sobą wspólnego gender i toruńskie pierniki? Dlaczego w herbie miasta znalazł się klucz? Gdzie w czasach Kopernika kupowano najlepsze korzenne ciastka? Ile lukrodransów liczy piernigodzina? Kiedy słynne toruńskie wypieki służyły za lekarstwo? Kto i dla kogo wymyślił pierczyki, piaskowe i zygmunciki? Czy to prawda, że pierniki jedzono kiedyś jako dodatek do… karpia? Na te i mnóstwo...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 27,00 24,30 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - audiobook

    Data dostępności: 28.04.2022

    Data publikacji: 28.04.2022

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Anna O
  2. 2.W słońcu Bora Bora
  3. 3.Sztuka uwodzenia
  4. 4.Żona z temperamentem
  5. 5.Przyjęcie na Manhattanie
  6. 6.Miłość nas znajdzie
  7. 7.Części zamienne
  8. 8.Wakacje pełne magii
  9. 9.Wakacje pełne magii
  10. 10.Korowód

Najchętniej kupowane

  1. 1.Dziennik Gazeta Prawna
  2. 2.Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
  3. 3.Sport
  4. 4.Nowa Fantastyka
  5. 5.Przegląd Sportowy
  6. 6.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  7. 7.Plus Minus
  8. 8.Nowa Technika Wojskowa
  9. 9.Tygodnik Powszechny
  10. 10.Tygodnik Do Rzeczy