Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Logo

Czytaj Nas
Audiobooki , Ebooki , E-prasa

główne menu

Jakie prawa i obowiązki ma podatnik występujący o zwrot nadwyżki VAT - ebook

19,90 17,91 zł (zawiera 5 % VAT)

  • PDF (znak wodny)

Aneta Szwęch 

24.05.2016

25.04.2016

polski

12

Infor PL

978-83-7440-773-1

Opis:

Gdy rozliczenie w deklaracji VAT-7 kończy się nadwyżką VAT naliczonego nad należnym podatnik może uzyskać jej zwrot. Termin, w którym uzyska zwrot nadwyżki VAT zależy od spełnienia warunków i w wielu przypadkach złożenia odpowiedniego wniosku. Należy pamiętać, że organ podatkowy może ten termin wydłużyć. Nie może tego zrobić w każdym przypadku. Dlatego podatnik powinien znać tą szczególną procedurę i obowiązki urzędu. Publikacja zawiera wskazanie:

  • kto, w jakim terminie może ubiegać o zwrot VAT,
  • jakie warunki formalne trzeba spełnić aby uzyskać zwrot VAT,
  • kiedy urząd może przedłużyć termin zwrotu,
  • kiedy przedłużenie terminu zwrotu jest nieskuteczne.

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Jakie prawa i obowiązki ma podatnik występujący o zwrot nadwyżki VAT - ebook
Forma zakupuCena

Jakie prawa i obowiązki ma podatnik występujący o zwrot nadwyżki VAT - ebook

19,90 17,91 zł (zawiera 5 % VAT)
    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Najchętniej kupowane

  1. 1.Czego ginekolog ci nie powie. Książka, którą powinna przeczytać każda z nas!
  2. 2.O menopauzie. Czego ginekolog Ci nie powie
  3. 3.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  4. 4.Facet jak młody bóg
  5. 5.Kup kochance męża kwiaty
  6. 6.Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
  7. 7.Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludzi
  8. 8.Co chce wiedzieć klient?
  9. 9.Szef wymagający i wyrozumiały
  10. 10.Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie