Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Logo

Czytaj Nas
Audiobooki , Ebooki , E-prasa

główne menu

101 lekcji, które zmienią twój sposób myślenia - ebook

54,90 49,41 zł (zawiera 5 % VAT)

  • EPUB (znak wodny)
  • MOBI (znak wodny)

Brianna Wiest 

22.03.2023

22.03.2023

polski

600

Wydawnictwo FILIA

978-83-8280-663-2

Opis:

MIĘDZYNARODOWY BESTSELLER!

KAŻDY, KTO NAUCZY SIĘ MYŚLEĆ INACZEJ, MOŻE WYMYŚLIĆ SWOJE ŻYCIE NA NOWO. DROGA DO SZCZĘŚLIWEGO ŻYCIA RZADKO JEST PROSTA. ALE WYZWANIA, PRZED KTÓRYMI STOISZ, SĄ OKAZJĄ DO ZMIANY SPOSOBU MYŚLENIA I ROZWOJU.

Brianna Wiest odkrywa przed czytelnikami szkodliwe wzorce myślowe i wskazuje, jak je zmienić.

Zaznacza, że nie warto czekać, aż inny wszechświat zderzy się z naszym i zmieni to, czego sami nie potrafimy zmienić.

Nawyki kształtują twoje samopoczucie, a ono jest filtrem, przez który doświadczasz swojego życia.

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup 101 lekcji, które zmienią twój sposób myślenia - ebook
Forma zakupuCena

101 lekcji, które zmienią twój sposób myślenia - ebook

54,90 49,41 zł (zawiera 5 % VAT)
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Najchętniej kupowane

  1. 1.Czego ginekolog ci nie powie. Książka, którą powinna przeczytać każda z nas!
  2. 2.O menopauzie. Czego ginekolog Ci nie powie
  3. 3.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  4. 4.Facet jak młody bóg
  5. 5.Kup kochance męża kwiaty
  6. 6.Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
  7. 7.Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludzi
  8. 8.Co chce wiedzieć klient?
  9. 9.Szef wymagający i wyrozumiały
  10. 10.Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie