Firmy (małe i duże) w związku z nabywaniem produktów i usług mogą marnować pieniądze na wiele różnych sposobów.
Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora kosmicznego chwali się podczas konferencji swojemu rosyjskiemu koledze, że NASA wydała miliony dolarów na wynalezienie pióra, które pozwoliłoby astronautom pisać w stanie nieważkości. I że po kilku latach odnieśli sukces:...
Firmy (małe i duże) w związku z nabywaniem produktów i usług mogą marnować pieniądze na wiele różnych sposobów.
Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora kosmicznego chwali się podczas konferencji swojemu rosyjskiemu koledze, że NASA wydała miliony dolarów na wynalezienie pióra, które pozwoliłoby astronautom pisać w stanie nieważkości. I że po kilku latach odnieśli sukces:...
Glamour to luksusowy miesięcznik dla młodych kobiet. Jest międzynarodowym ekspertem w dziedzinie mody i urody oraz interaktywnym przewodnikiem po nowoczesnym stylu życia. Prezentuje i kreuje trendy. W równych proporcjach przygotowuje dla czytelniczek inspiracje i propozycje zakupowe. Glamour śledzi i opisuje najgorętsze trendy społeczne, publikuje rozmowy z osobami o ciekawych poglądach, przedstawia...
Opiniotwórczy magazyn o sportach górskich w Polsce. Publikuje wywiady z ludźmi gór i wspinaczami, relacje z najważniejszych polskich i zagranicznych wypraw, inspiracje wyjazdowe, wskazówki i informacje praktyczne. Jego autorami obok dziennikarzy zajmujących się tematyką górską są praktycy: alpiniści i wspinacze, przewodnicy, ratownicy i trenerzy.
„Góry. Górski Magazyn Sportowy” to najbardziej...
Masz dość codziennego liczenia kalorii, planowania jadłospisów i skrupulatnego sporządzania listy zakupów? Anna Zyśk, autorka popularnego profilu @jedz.pysznie, przychodzi z pomocą.
Jedz zdrowo i nie rezygnuj z ulubionych smaków. W tej książce znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, by rozpocząć swoją przygodę ze zdrowym odżywianiem:
o ponad 100 przepisów na pyszne, zdrowe i szybkie w przygotowaniu...
Nowoczesny dwumiesięcznik popularno-naukowy, który w nowej odsłonie z powodzeniem wszedł na rynek biznesu. Inspiruje przedsiębiorców i dostarcza praktycznych rozwiązań w oparciu o innowacyjne rozwiązania, aktualne trendy i unikatową wiedzę. Z uwagi na biznesowy charakter pisma, odbiorcami naszych mediów są głównie managerowie odpowiedzialni za zarządzanie firmą i łańcuch dostaw. Pismo skierowane jest...
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz
Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....