Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Logo

Czytaj Nas
Audiobooki , Ebooki , E-prasa

główne menu

Precedens + pozostałe tytuły z serii Saturnin + pozostałe tytuły autora Srebrne skrzydła + pozostałe tytuły autorki
Partner nexto

sprzedawcy

  • Jakie są skutki zastosowania nieprawidłowej stawki podatku u sprzedawcy i nabywcy - ebook

    Data publikacji: 15.05.2018

    Opodatkowanie danej czynności właściwą stawką VAT lub objęcie jej zwolnieniem od podatku jest bardzo istotne, ponieważ wszelkie nieprawidłowości w tym zakresie, powodujące zaniżenie lub zawyżenie kwoty podatku należnego, powodują określone konsekwencje podatkowe dla obu stron transakcji. W publikacji omówiono konsekwencje takich działań zarówno u sprzedawcy jak i nabywcy oraz wskazano jak naprawić...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 9,90 9,40 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone - audiobook

    Data publikacji: 08.02.2016

    Ręce, głowa i serce sprzedawcy „Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać” - tak mówi wielu z nas. Często także ci, którzy z oferowania innym produktów czy usług uczynili sposób na życie. Znamy narzędzia, potrafimy się nimi posługiwać, jednak nie jesteśmy przekonani albo do oferty, albo do samych siebie. Dodatkowo czujemy, że praca sprzedawcy nie przystaje do naszego wyobrażenia o zajęciu...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,00 37,05 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Usługi szkoleniowe - jak rozliczyć VAT u sprzedawcy i nabywcy - ebook

    Data publikacji: 29.07.2016

    Wiedza i umiejętności to klucz do sukcesu w biznesie. Z tego powodu każdy przedsiębiorca, który docenia wagę tych czynników dąży do podnoszenia kwalifikacji zawodowych swoich pracowników korzystając z bogatej oferty firm szkoleniowych. Świadczenie usług edukacyjnych przybiera zazwyczaj formę szkoleń, kursów czy nauczania metodą e-learning. Usługi te, w zależności od warunków w jakich są świadczone,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 19,90 18,90 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Gamedec. Część 2. Sprzedawcy lokomotyw - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Gamedec. Część 2. Sprzedawcy lokomotyw - audiobook

    Data publikacji: 12.03.2015

    Drugi tom serii o przygodach gamedeka Torkila Aymore'a, W swojej najnowszej książce Marcin Przybyłek przedstawia nam kolejną generację X. Świat (znany z wcześniejszej książki autora „Gamedec. Torkil wplątuje się, w rozgrywkę, której stawką okazuje się znacznie więcej aniżeli jego własny los. Wirtualne światy sensoryczne zostają zdestabilizowane, zagrożona jest egzystencja wszystkich Homo virtual,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 21,95 20,85 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Sprzedawcy marzeń - ebook

    Data publikacji: 07.09.2020

    Współczesna powieść obyczajowa, której akcja rozgrywa się w świecie agencji reklamowych. Wraz z bohaterką zaglądamy za kulisy tego świata, poznajmy procesy związane z kreacją i zasady funkcjonowania agencji. Ludzi z tego świata można pokochać albo znienawidzić. Nie da się pozostać obojętnym. Nasza bohaterka na pewno obojętna nie pozostanie. Emilia Rafińska - młoda, ładna i ambitna - stara się o...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 15,90 15,11 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Kroniki sprzedawcy krwi - ebook

    Data publikacji: 06.05.2020

    Mieszkający w Pekinie, publikujący na Zachodzie prozaik, eseista, eksplorator stylów i narracji Yu Hua jest już nam częściowo znany za sprawą książek „Żyć” i „Chiny w dziesięciu słowach”. Tym razem opowiada nam o tym, jak się jeszcze do niedawna w Chinach żyło. Wiemy, że biednie. A co poza tym? Bardzo różnie. Na przykład, handlowało się… własną krwią. Dziś pod względem...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 37,00 35,15 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Skutki błędów i nadużyć w fakturowaniu dla rozliczeń VAT - ebook

    Data publikacji: 01.06.2016

    "W publikacji zostały opisane skutki dla sprzedawcy i nabywcy popełnienia błędów i nadużyć w fakturowaniu. Szczegółowo zostały omówione błędy, które nie powodują że nabywca traci prawo do odliczania VAT oraz błędy powodujące utratę tego prawa i wskazane sposoby ich korekty. Wskazano także skutki nieterminowego wystawiania faktur dla sprzedawcy i nabywcy oraz zasady rozliczenia i korekty tzw. pustych...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 9,90 9,40 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Nowa ustawa o prawach konsumenta z komentarzem - ebook

    Data publikacji: 16.07.2014

    Komentarz omawia m.in. liczne zmiany w dotychczasowym systemie rękojmi i gwarancji jakości w transakcjach pomiędzy przedsiębiorcami i konsumentami oraz w terminach odstąpienia od umów sprzedaży. Uwzględnia zmiany w zakresie sprzedaży za pośrednictwem Internetu. Wskazuje, na obowiązki sprzedawcy względem konsumentów. Nowe regulacje zakładają konieczność przekazywania konsumentom szeregu danych o produkcie,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 86,10 81,79 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Jak sprzedawca powinien rozliczyć w księgach zwrot towaru - ebook

    Data publikacji: 12.09.2016

    Zwrot towaru na ogół jest spowodowany jego złą jakością lub istnieniem ukrytych wad. W takiej sytuacji kupujący może m.in. odstąpić od umowy z żądaniem zwrotu wynagrodzenia lub żądać wymiany wadliwego towaru na nowy, pozbawiony wad. W opracowaniu wyjaśnione jest jak powinna wyglądać ewidencja księgowa zwrotu towaru w księgach rachunkowych sprzedawcy oraz jak należy rozliczyć podatkowo taki zwrot.

    TANIEJ 5 %
    Cena: 9,90 9,40 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Relacje z klientem - ebook

    Data publikacji: 03.10.2013

    Najważniejszym zadaniem handlowca, po nawiązaniu kontaktu z klientem, jest rozwijanie pozytywnej relacji, która wieńczy powodzeniem proces sprzedaży. Z publikacji dowiesz się m.in. czego oczekują klienci od sprzedawcy, jak efektywnie budować z nimi relacje i jakie są zasady efektywnej rozmowy sprzedażowej.

    TANIEJ 5 %
    Cena: 14,90 14,16 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Gra bez końca
  2. 2.Ajurweda w praktyce. Jak współcześnie stosować starożytną sztukę leczenia
  3. 3.Kontakty
  4. 4.Rachunkowość Budżetowa
  5. 5.Biuletyn Głównego Księgowego
  6. 6.Światło w jej oczach
  7. 7.Poza ringiem. Amelia i ja
  8. 8.Orient Express. Świat z okien najsłynniejszego pociągu
  9. 9.Histeria
  10. 10.Gdy jesteś obok

Najchętniej kupowane

  1. 1.Przegląd Sportowy
  2. 2.Tygodnik Do Rzeczy
  3. 3.CD-Action
  4. 4.Newsweek Polska
  5. 5.Polityka
  6. 6.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  7. 7.Auto Świat
  8. 8.Dziennik Gazeta Prawna
  9. 9.Plus Minus
  10. 10.Motor