Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Logo

Czytaj Nas
Audiobooki , Ebooki , E-prasa

główne menu

Partner nexto

przedsiebiorstw

  • Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw – e-wydanie – 7/2020

    Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw – e-wydanie – 7/2020

    Data publikacji: 01.07.2020

    Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw jest ekonomicznym miesięcznikiem skierowanym do właścicieli i osób zarządzających firmami z sektora MSP. Misją Gazety MSP jest dostarczanie polskim przedsiębiorcom rzetelnej, kompletnej i praktycznej wiedzy, edukowanie w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i informowanie o najważniejszych zmianach w otoczeniu biznesowym.

    Cena: 0,00 zł
    (zawiera 8% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
    • Dostęp online PDF
  • Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw – e-wydanie – 6/2020

    Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw – e-wydanie – 6/2020

    Data publikacji: 01.06.2020

    Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw jest ekonomicznym miesięcznikiem skierowanym do właścicieli i osób zarządzających firmami z sektora MSP. Misją Gazety MSP jest dostarczanie polskim przedsiębiorcom rzetelnej, kompletnej i praktycznej wiedzy, edukowanie w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i informowanie o najważniejszych zmianach w otoczeniu biznesowym.

    Cena: 0,00 zł
    (zawiera 8% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
    • Dostęp online PDF
  • Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw – e-wydanie – 4/2020

    Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw – e-wydanie – 4/2020

    Data publikacji: 01.04.2020

    Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw jest ekonomicznym miesięcznikiem skierowanym do właścicieli i osób zarządzających firmami z sektora MSP. Misją Gazety MSP jest dostarczanie polskim przedsiębiorcom rzetelnej, kompletnej i praktycznej wiedzy, edukowanie w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i informowanie o najważniejszych zmianach w otoczeniu biznesowym.

    Cena: 0,00 zł
    (zawiera 8% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
    • Dostęp online PDF
  • Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw – e-wydanie – 3/2020

    Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw – e-wydanie – 3/2020

    Data publikacji: 01.03.2020

    Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw jest ekonomicznym miesięcznikiem skierowanym do właścicieli i osób zarządzających firmami z sektora MSP. Misją Gazety MSP jest dostarczanie polskim przedsiębiorcom rzetelnej, kompletnej i praktycznej wiedzy, edukowanie w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i informowanie o najważniejszych zmianach w otoczeniu biznesowym.

    Cena: 0,00 zł
    (zawiera 8% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
    • Dostęp online PDF
  • Obowiązki przedsiębiorstw wodociągowo-kanalizacyjnych - ebook

    Data publikacji: 30.11.2012

    Publikacja opisuje obowiązki przedsiębiorstw wodociągowo-kanalizacyjnych wynikających z odrębnych przepisów prawnych. W publikacji znajdą Państwo praktyczne wskazówki i komentarze wynikające m. in. z: ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej, ustawy z dnia 18 lipca 2001...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 23,37 22,20 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Obligacje korporacyjne w finansowaniu rozwoju przedsiębiorstw - ebook

    Data publikacji: 24.05.2020

    Emisja obligacji jest często stosowaną formą pozyskania dofinansowania przez spółki kapitałowe. Dotyczy to zwłaszcza emisji obligacji w tzw. trybie zamkniętym, w którym propozycja nabycia obligacji skierowana jest do z góry określonej grupy inwestorów. Od 1 lipca 2019 r. emisja obligacji w tym trybie podlega jednak dodatkowym warunkom. Kluczową zmianą jest wprowadzenie obowiązku dematerializacji...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 59,00 56,05 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • KOOPETYCJA W ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTW HIGH-TECH Determinanty i dynamika - ebook

    Data publikacji: 31.08.2015

    W miarę zawężania się pola konkurencji rośnie znaczenie zasobów niematerialnych i innowacyjnych zdolności firmy. Zastanowiło więc wielu badaczy jak relacje międzyorganizacyjne wpływają na rozwój tych zdolności. Jednym z poglądów wyjaśniających strategię sieci międzyorganizacyjnych jest paralelizm konkurowania i współpracy. Współpraca oznacza poszukiwanie synergii z tych relacji i ma miejsce w procesie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 52,50 49,88 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Współpraca przedsiębiorstw a innowacje i transfer technologii - wybrane aspekty - ebook

    Data publikacji: 15.05.2016

    Wyniki rozlicznych badań wskazują, że gospodarki, w których zlokalizowane są przedsiębiorstwa o dużych zdolnościach innowacyjnych osiągają wyższe stopy wzrostu. Przedsiębiorczość technologiczna, innowacyjność i konkurencyjność stały się kategoriami, które odgrywają we współczesnym świecie kluczową rolę. Właściwe ich zrozumienie może w znacznej mierze pomóc wielu przedsiębiorstwom w osiągnięciu sukcesu...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 31,90 30,30 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw. Historie opowiedziane z pasją - ebook

    Data publikacji: 14.05.2020

    Globalizacja świata dotyka nas w każdym wymiarze naszego życia. Tym, co umyka często uwadze, jest fakt, że globalizacja jest produktem działania istotnej mniejszości firm i korporacji. Większość organizacji gospodarczych zawsze była i pozostaje lokalna, ponieważ zapewnia im to poczucie bezpieczeństwa i niskie koszty działania w ramach tego samego języka, prawa i instytucji. Ekspansja na rynki zagraniczne...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 59,90 56,90 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II - audiobook

    Data publikacji: 15.01.2020

    Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 37,90 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Złowrogie niebo
  2. 2.Rosyjska księżniczka. Dziedzictwo. Tom 1
  3. 3.Żebrząc o śmierć
  4. 4.Nowa tożsamość
  5. 5.Anonimowi Heretycy
  6. 6.Super Express
  7. 7.Dziennik Wschodni
  8. 8.Panorama Kłodzka
  9. 9.Zielony Sztandar
  10. 10.Fakty Kościańskie

Najchętniej kupowane

  1. 1.Przegląd Sportowy
  2. 2.Tygodnik Do Rzeczy
  3. 3.Newsweek Polska
  4. 4.Dieta SIRT. Przełom w dziedzinie zdrowego stylu życia i odchudzania
  5. 5.Tygodnik Powszechny
  6. 6.Polityka
  7. 7.Jedz i chudnij z dietą SIRT
  8. 8.Fakt
  9. 9.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  10. 10.Dziennik Gazeta Prawna