Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Logo

Czytaj Nas
Audiobooki , Ebooki , E-prasa

główne menu

Partner nexto

marketing w praktyce

  • Marketing w praktyce – e-wydanie – 8/2019

    Marketing w praktyce – e-wydanie – 8/2019

    Data publikacji: 01.08.2019

    Prenumerując "Marketing w Praktyce" zyskujesz stały i wygodny dostęp do czasopisma oferującego: . wiedzę i praktyczne rozwiązania . informacje ze wszystkich dziedzin marketingu: budowanie marki, strategie marketingowe, zachowania klientów, reklama i promocja, prawo . nowoczesne idee, rozwiązania, technologie i trendy w marketingu . raporty, analizy i artykuły przedstawiające wyniki badań marketingowych...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 35,00 33,25 zł
    (zawiera 8% VAT)

    W prenumeracie: 29,45 zł

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
    • Dostęp online PDF
  • Marketing w praktyce – e-wydanie – 6/2019

    Marketing w praktyce – e-wydanie – 6/2019

    Data publikacji: 01.06.2019

    Prenumerując "Marketing w Praktyce" zyskujesz stały i wygodny dostęp do czasopisma oferującego: . wiedzę i praktyczne rozwiązania . informacje ze wszystkich dziedzin marketingu: budowanie marki, strategie marketingowe, zachowania klientów, reklama i promocja, prawo . nowoczesne idee, rozwiązania, technologie i trendy w marketingu . raporty, analizy i artykuły przedstawiające wyniki badań marketingowych...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 31,50 29,92 zł
    (zawiera 8% VAT)

    W prenumeracie: 29,45 zł

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
    • Dostęp online PDF
  • Marketing w praktyce - ebook

    Data publikacji: 11.05.2009

    Podręcznik, przewodnik i kompendium wiedzy skierowane do osób zajmujących się praktyka marketingową. Mogę z niego korzystać również studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedze teoretyczną, lecz także praktyczną. Zawiera podstawowe informacje potrzebne do planowania i kontrolowania działań marketingowych. Przedstawiono je w następujących blokach tematycznych: Podstawy (typ myślenia, klient,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 18,99 18,04 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka - ebook

    Data publikacji: 25.11.2018

    Marketing Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 54,90 52,15 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Współpraca działu sprzedaży i marketingu - ebook

    Data publikacji: 03.10.2013

    Zazwyczaj współpraca pomiędzy współzależnymi działami sprzedaży i marketingu nie przebiega w efektywny sposób. Z niniejszej publikacji dowiesz się m.in., jakie są najczęstsze zarzuty działu marketingu wobec działu sprzedaży, jak marketing powinien przygotowywać narzędzia dla handlowców, aby były praktyczne oraz jak inni poradzili sobie z konfliktami we współpracy działów.

    TANIEJ 5 %
    Cena: 14,90 14,16 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - ebook

     

    Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu! Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 34,90 33,15 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Marketing Analytics. Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu - ebook

    Data publikacji: 12.11.2019

    Aktualny i nowoczesny podręcznik, którego lektura przybliży temat skutecznego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej. Książka przedstawia - niezbędne marketerom oraz analitykom - techniki i narzędzia wykorzystywane do mierzenia, a także poprawy wyników marketingowych. Pokazuje, jak stosować modele analityczne w rożnych sytuacjach - tworzenia list, segmentacji danych,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 63,00 59,85 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Firmy szybkiego wzrostu - ebook

    Data publikacji: 25.10.2019

    Czy twoja firma rozwija się zgodnie z oczekiwaniami? Być może masz wrażenie. że kolejne szanse pozostają niewykorzystane? Czy potrafiłbyś potroić przychody w ciągu najbliższych trzech lat? Od czego zacząć? Co robić? Jak stać się firmą szybkiego wzrostu? Nie potrzebujesz czarodziejskiej różdżki ani szczęśliwego zrządzenia losu. Książka zawiera receptę na sukces - na dwukrotnie, trzykrotnie, a nawet...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 47,40 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Eureka! 60 sposobów: na dobre pomysły - ebook

    Data publikacji: 16.10.2019

    Bądź twórczy, rzucaj pomysłami i realizuj je z nami! Wystarczy jeden dobry projekt, aby odnieść sukces. Z poradnika krok po kroku dowiesz się: jak wpaść na nowy pomysł, jak go dobrze opisać za pomocą dostępnych technik wizualnych, jak nim rozplanować pracę, jak go rozwinąć i dalej nad nim pracować, jak wprowadzić go w życie. Książka powstała na bazie doświadczeń międzynarodowych konsultantów,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 29,90 28,40 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Od myślenia do olśnienia - ebook

    Data publikacji: 30.09.2019

    Ponad 60 diagramów pomoże Ci zwizualizować każde zagadnienie, aby później z powodzeniem zastosować je w praktyce. Ludzie pamiętają tylko 10% tego, co czytają, ale 30% tego, co widzą. Obrazy mają przewagę nad słowami. Poznaj najbardziej użyteczne pomysły, dzięki którym jasno zaprezentujesz koncepcję i z sukcesem sprzedasz swoją ideę. Z książki dowiesz się m. in.: jak wykorzystać w praktyce piramidę...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 29,90 28,40 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Super Express
  2. 2.Plus Minus
  3. 3.Nowości Dziennik Toruński
  4. 4.Express Bydgoski
  5. 5.Gazeta Polska Codziennie
  6. 6.Echo Dnia - Radomskie
  7. 7.Echo Dnia - Podkarpackie
  8. 8.Głos Dziennik Pomorza - Głos Szczeciński
  9. 9.Głos Dziennik Pomorza - Głos Koszaliński
  10. 10.Gazeta Pomorska - Grudziądz, Świecie, Chełmno

Najchętniej kupowane

  1. 1.Przegląd Sportowy
  2. 2.Tygodnik Do Rzeczy
  3. 3.Newsweek Polska
  4. 4.Fakt
  5. 5.Auto Świat
  6. 6.Tygodnik Powszechny
  7. 7.Polityka
  8. 8.Dziennik Gazeta Prawna
  9. 9.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  10. 10.Krótka historia informatyki