Chcesz, by klienci Twojego sklepu:
-mieli poczucie, że warto Ci zaufać
-byli przekonani, że zakup u Ciebie to słuszna decyzja
-mogli samodzielnie znaleźć wszystkie informacje związane z zamówieniem?
Przygotowaliśmy dla Ciebie e-booka z prostymi wskazówkami, które sprawią, że Twój sklep będzie kompletny i przyjazny dla Twoich Klientów, a sprzedaż w nim wzrośnie.
Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!
Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz...
Sprzedaż i handel w Internecie rozwijają się bardzo szybko zarówno w Polsce, jak i na Świecie. Ale czy wiesz, że udana sprzedaż to przede wszystkim znajomość języka angielskiego w e-handlu?
Ta publikacja wprowadzi cię w świat handlu elektronicznego, aby twoja działalność dotarła do szerszego kręgu potencjalnych klientów i przynosiła większy zysk.
Dzięki tej publikacji dowiesz się między innymi :...
Józef i Maria myśleli, że wszystko mają w życiu poukładane. On jest prawnikiem w poważnej kancelarii, ona zaś architektem. Pojawił się u niej klient z ambitnym planem i środkami na ich realizację. To była dla niej szansa, którą usilnie starała się wykorzystać. Kim jednak był Zbigniew Górski? Jego zamiary znacząco wykraczały poza zamówienie projektu. W odpowiednim momencie ujawnił je Józefowi i Marii....
"Firmy FinTech działające na rynku finansowym stanowią nową, szczególną kategorię parabanków. Ich cechą szczególną jest wykorzystanie nowoczesnych technologii komputerowych oraz sieciowych do projektowania usług i dodawania nowych ogniw w łańcuchu wartości. Bez internetu i cyfryzacji, a także nowych doświadczeń, nawyków i zaufania konsumentów świadczenie tych usług nie byłoby możliwe.
Dzięki technologii...
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji...