Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Logo

Czytaj Nas
Audiobooki , Ebooki , E-prasa

główne menu

Peter Swanson Szymon Hołownia Agnieszka Chylińska
Partner nexto

Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji - ebook

63,00 59,85 zł (zawiera 5 % VAT)

  • EPUB (znak wodny)
  • MOBI (znak wodny)

Barbara Mróz-Gorgoń 

22.08.2019

polski

344

Wydawnictwo Naukowe PWN

978-83-01-20614-7

Opis:

Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy się zmieniają. Bardzo ważnym i aktualnym tematem jest zatem rebranding. Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy, aż po zmianę strategii. Bardzo ważne jest też to, że rebranding niesie ze sobą ogromne ryzyko porażki i doprowadzenia do kryzysu wizerunkowego. W książce przedstawiona została klasyfikacja strategii, modeli i typów rebrandingu, zaprezentowane są badania wśród organizacji, które przeszły proces rebrandingu oraz zamieszczone interesujące case study. "Praca charakteryzuje się wielością wątków związanych pośrednio lub bezpośrednio z problematyką zmiany, strategią marki i rebrandingu. Autorka przywołuje liczne koncepcje teoretyczne i podaje wiele praktycznych przykładów strategii ze świata biznesu. (…) Przedstawiła również główne problemy stosowania rebrandingu, podsumowała kluczowe wyniki badań własnych i wskazała na implikacje menedżerskie i kierunki przyszłych badań." prof. dr hab. Adam Sagan "Podjętą tematykę należy uznać za istotną i aktualną (a nawet przyszłościową), zarówno z punktu widzenia rozwoju teorii zarządzania marką, zarządzania strategicznego, jak i z punktu widzenia praktyki gospodarczej. Fakt, iż autorka odnosi się do problematyki rebrandingu, uwzględniając nie tylko tradycyjne podejście pod kątem zarządzania marką, ale także szersze podejście strategiczne, uwzględniające zarządzanie zmianą w organizacji, stanowi nowe ujęcie problemu i wpływa na oryginalność publikacji." dr hab. inż. Magdalena Grębosz-Krawczyk, prof. Politechniki Łódzkiej "Książka doskonale wpisuje się w najnowsze trendy związane z rozwojem przedsiębiorstw, dotyczące rosnącego znaczenia wartości aktywów niematerialnych. Rebranding jest nieodłącznym składnikiem wzrostu każdej marki. Nowa gospodarka i tworzenie w niej wartości są oparte o fundamenty marketingu holistycznego. Dotyczy to również efektywnego zarządzania marką korporacyjną, dla której rebranding jest jedną z możliwości budowania przewagi konkurencyjnej. Autorka w ramach zrealizowanych badań potwierdza hipotezę, że istnieje korelacja pomiędzy skutecznością rebrandingu a czynnikami zarządczymi: wiedzy o rynku, integracji komunikacji marketingowej 360 stopni i partycypacyjnego stylu zarządzania. To obowiązkowa pozycja dla kadry zarządzającej i szefów marketingu." Jacek Kotarbiński, kotarbinski.com

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji - ebook
Forma zakupuCena

Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji - ebook

63,00 59,85 zł (zawiera 5 % VAT)
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Dieta okienkowa
  2. 2.Kosmetyki naturalne dla Ciebie
  3. 3.Instrukcja obsługi dzieci
  4. 4.Fit przepisy od baletnicy
  5. 5.Potęga niedoskonałości
  6. 6.Do szczęścia przez łzy. Jak pokonać trudne chwile i odnaleźć spokój
  7. 7.Antyrak. Nowy styl życia
  8. 8.Pozytywny dziennik
  9. 9.Odchudzanie dzień po dniu: Dziennik szczupłej sylwetki
  10. 10.Jak nie spieprzyć życia swojemu dziecku

Najchętniej kupowane

  1. 1.Jak nie spieprzyć życia swojemu dziecku
  2. 2.Nowy Jednominutowy Menedżer
  3. 3.Europa na winnych szlakach
  4. 4.Deep learning. Głęboka rewolucja
  5. 5.Ludzie. Krótka historia o tym, jak spieprzyliśmy wszystko
  6. 6.Hipnoza dla początkujących. Sięgnij do nowych poziomów świadomości
  7. 7.Instrukcja obsługi faceta
  8. 8.Obniż cukier w 8 tygodni. Przeprogramuj swój organizm
  9. 9.Slow jogging
  10. 10.Odwaga w przywództwie