Chcesz zmienić coś w swoim życiu, rozwijać się w pracy, a może szukasz sposobu na zrobienie najlepszych kiszonek? Sięgnij po poradnik, który pomoże Ci w zrealizowaniu celu.
"Nowe wydanie najbardziej znanej książki Brené Brown i bestsellera „New York Timesa” z dodatkowymi narzędziami
Od wielu lat Brené Brown zajmuje szczególne miejsce w naszych sercach. Służy nam swoją wiedzą w kwestiach społecznych, jak i zwykłymi życiowymi radami przydatnymi na co dzień. Zawsze można liczyć na to, że szczerze powie, jak jest. Potrafi nas rozbawić, ale nie zawaha...
Prezentowane przez profesora Spitzera tezy podzieliły zarówno opinię publiczną, jak i kręgi fachowe na dwa antagonistyczne obozy. Zdaniem Spitzera intensywne korzystanie z mediów cyfrowych skutkuje - zwłaszcza u dzieci i młodzieży - zanikiem samodzielnego myślenia, to zaś prowadzi do zakłócenia uwagi i orientacji przestrzennej oraz pogarszania się wyników w nauce. Na płaszczyźnie emocjonalnej ceną...
Pięć dysfunkcji pracy zespołowej to wciągająca i pouczająca opowieść o przywództwie.
Autor koncentruje swój żywy intelekt i umiejętność opowiadania na fascynującym i złożonym świecie zespołów ludzkich. Stworzył porywającą fabułę z pozornie prostym przesłaniem adresowanym do wszystkich, którzy dążą do tego, by stać się wyjątkowymi liderami zespołów.
Po pierwszych dwóch tygodniach obserwowania problemów...
W ciągu wielu lat swej kariery Brian Tracy wygłosił ponad 4000 prezentacji i przemawiał osobiście do ponad 5 000 000 osób w 46 krajach. Jego umiejętności wygłoszenia porywającego przemówienia i skutecznego zakomunikowania własnych koncepcji pomogły mu odmienić kształt życia osobistego i kariery zawodowej.
W Mów i zwyciężaj Brian Tracy pokazuje, jak po mistrzowsku opanować sztukę skutecznego przemawiania...
Czy można kontrolować własny umysł? Jak poprawić samego siebie? Na czym polega idea dążenia do doskonałości? Jak wyglądał by świat ludzi doskonałych? Co stałoby się, gdybyśmy z całą pewnością wiedzieli, że nie jesteśmy w stanie zrobić nic, by stać się lepsi? Bo przecież tak bardzo jesteśmy przyzwyczajeni do ulepszania różnych rzeczy. Ale czy w ogóle jesteśmy w stanie ulepszyć siebie, ulepszyć świat?...
W...
Zapomnij o starej koncepcji emerytury i całej reszcie planów odkładania życia na później - nie musisz czekać. Co więcej, jest wiele powodów, by nie czekać, szczególnie w tych nieprzewidywalnych czasach zawirowań gospodarczych. O czymkolwiek byś nie marzył - ucieczce od wyścigu szczurów, wspaniałych podróżach po świecie, miesięcznym pięciocyfrowym dochodzie bez żadnego zaangażowania lub tylko o pełniejszym...
MIĘDZYNARODOWY BESTSELLER NAJLEPSZA KSIĄŻKA O ZROZUMIENIU I LECZENIU ZRANIEŃ WYNIESIONYCH Z RODZINY - SCHEMATÓW, KTÓRE WPŁYWAJĄ NA TO, JAK ODNOSIMY SIĘ DO INNYCH, SIEBIE SAMYCH I OTACZAJĄCEGO NAS ŚWIATA. Vienna Pharaon omawia proces uzdrowienia i pomaga zrozumieć zasady funkcjonowania rodziny, w której się wychowaliśmy, oraz odkryć, co w tym systemie działało, a co nie. Niezaleczony ból...
"Błyskotliwy i wnikliwy przewodnik po mocno niedocenianej umiejętności wycofania się we właściwym czasie Często zbyt długo trzymamy się złego kursu - nie rezygnujemy ze złej pracy, nie umiemy sprzedać słabych akcji lub zerwać toksycznej relacji. Psychologicznie mamy skłonność do robienia różnych rzeczy za wszelką cenę - szczególnie wtedy, gdy zaangażowaliśmy już w to znaczne środki. Jednak pozostawanie...
Brak satysfakcji z wykonywanej pracy wpływa nie tylko na los jednostek, ale także na los całych firm. Niezadowolenie pracowników przekłada się bezpośrednio na wydajność, rotację kadr oraz morale, co w końcu musi odbić się na kondycji finansowej przedsiębiorstwa. Remedium jest na wyciągnięcie ręki, ale mało kto po nie sięga. W swej szóstej i najbardziej oczekiwanej opowieści autor bestsellerów z listy...
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię.
Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania.
Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...